Praha hledá agenturu pro on-line propagaci

čtvrtek, 03. dubna 2014, 07:22 Aktuality, Reklama MediaGuru

Pražská informační služba hledá firmu, která ji bude v zahraničí propagovat na internetu. Jejím úkolem bude připravit kampaň třeba pro Facebook nebo YouTube. Pražská informační služba – Prague City Tourism již vypsala výběrové řízení. Předpokládaná hodnota zakázky je osm milionů korun.

Podle mluvčí Pražské informační služby Kateřiny Bártové hledá Pražská informační služba agenturu, která pro hlavní město vymyslí reklamní strategii. Zaměřena bude na země, z nichž do české metropole přijíždí nejvíce turistů, tedy na Německo, Rusko, Velkou Británii, Itálii, Nizozemsko, USA, Čínu, Izrael, Jižní Koreu a Japonsko.

Kampaň má změnit vnímání Prahy a vylepšit její obraz. Řada turistů ji totiž považuje především za dobré místo pro levné nákupy, noční party a pití laciného piva. Do Prahy má také nalákat více návštěvníků mimo hlavní sezonu, tedy třeba v říjnu a listopadu nebo únoru a březnu. Nabídnout by jim měla především gastronomii, romantiku, sport, kulturu a nakupování.

Po výběru vítěze zakázky bude následovat výběrové řízení na nákup inzerce v médiích za 30 milionů korun. Obě kampaně budou trvat do konce roku 2016.

„V letošním roce také dokončíme plánovanou proměnu webových stránek www.prague.eu, které budou svým vzhledem a funkčností korespondovat s těmi nejlepšími turistickými portály světa," uvedla ředitelka Pražské informační služby Nora Dolanská.

-čtk-