Tescoma podpoří kampaní ceny od Red Dot Design

pátek, 04. dubna 2014, 12:39 Aktuality, Reklama MediaGuru

Společnost Tescoma letos získala tři světová ocenění Red Dot Design Awards, jež se udělují v německém Essenu. Nejvyšší ocenění Red Dot Design Award Winner 2014 dostala za krájecí desku Vitamino s antibakteriální úpravou povrchu.

Krájecí deska Vitamino s antibakteriální úpravou

Dvě ceny Red Dot: Honourable Mention 2014 obdržela za zdobící sítko Delícia a oboustranná vykrajovátka Delícia.

Oboustranná vykrajovátka Delícia

Zdobicí sítko Delícia

Firma má tak na svém kontě již pět ocenění Red Dot Awards: v loňském roce bodovala se svou čajovou konvicí Teo, v roce 2010 s dřevěnou rozkládací podložkou Online. „Red Dot znamená nejen satisfakci za intenzivní pracovní nasazení, ale také silný prodejní argument, díky kterému se spotřebitel mnohem lépe orientuje při svém nákupu. Pro Tescomu má ocenění jeden další velký přínos v podobě poukázání na to, že máme svoje vlastní Vývojové a Design centrum,“ říká k ocenění PR manažerka společnosti Veronika Motyčková.

Ocenění podpoří Tescoma rovněž komunikačně. Kampaň proběhne v televizi, rádiu, tisku a na internetu, doplní ji aktivity PR a v místě prodeje. Designové ocenění se promítnou i na obalech oceněných výrobků. První část kampaně se zaměří na krájecí desku Vitamino, v druhé části roku se pozornost přesune na výrobky značky Delícia, vhodné v období příprav vánočního cukroví.

Tescoma - vizuál kampaně

Kampaň si připravuje Tescoma in-house ve Studiu marketingových komunikací pod vedením Jana Podhorného.

-kch-