UniCredit uvede konto na míru lékařskou kampaní

čtvrtek, 10. dubna 2014, 11:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

UniCredit Bank uvede v pondělí 14. dubna na český trh novinku v podobě konta šitého na míru potřebám klientů – tzv. U konto. „Chtěli jsme zjistit, co by české a slovenské klienty přimělo změnit svou primární banku. Nechtěli jsme uvést na trh další akční nabídku, ale uvést mobilitu klientů mezi bankami z teoretické roviny do praxe. Rádi bychom nabídli na trhu produkt, který je transparentní, jednoduché pro klienty a nejlepší na trhu,“ vysvětlil Paolo Iannnone, místopředseda představenstva a obchodní ředitel společnosti UniCredit Bank.

Účet U konto bude zcela zdarma, bez poplatků za vedení účtu, za online transakce i za výběry z jakéhokoliv bankomatu kdekoliv na světě. Jedinou podmínkou pro využívání benefitů je zasílat na konto 12 tisíc měsíčně, pro mladé klienty do 26 let je nabídka bez této podmínky. Dané podmínky banka garantuje minimálně po dobu 10 let.  Kromě toho uvádí UniCredit Bank také nové úvěry a variabilní hypotéku.

Novinku U Konto od pondělí 14. dubna podpoří nová marketingová kampaň, která bude cílit na nerozhodnuté klienty. V kampani bude značka UniCredit Bank postavena do role lékaře, který má lék na mnohé bankovní neduhy. Role lékařů, kteří léčí pomocí produktů a produktových benefitů UniCredit Bank, se ujali herci známí z lékařských seriálů: v české variantě vystupuje Martin Stránský z Ordinace v růžové zahradě, ve slovenské Martin Mňahončák ze seriálu Ordinácia v ružovej záhrade.

V televizi budou nasazeny dvě varianty spotů, jeden se zaměřením na podporu mobility klientů, druhý bude komunikovat benefit účtu bez poplatků. Televizi doplní komunikace v outdooru a na internetu, včetně sociálních médií. „Pro sociální média jsme si připravili ještě jedno překvapení, do kterého banky až tak moc nejdou,“ avizoval Jan Chvojka, ředitel marketingu a komunikace společnosti. Kampaň, jež je naplánována až do konce května, vytvořila agentura WMC Grey, o mediální plánování a nákup médií se postarala agentura Mediacom.

České verze spotů s Martinem Stránským

Slovenská verze spotu s Martinem Mňahončákem

Pro přechod klientů spustí UniCredit Bank microsite www.prejdusnadno.cz, kde budou popsány pokyny krok za krokem. Zájemci se budou moci také obrátit se svými dotazy na hot line.

-kch-