Zlatý středník: PR Klub ocenil firemní publikace

pátek, 25. dubna 2014, 07:57 Aktuality, PR MediaGuru

PR Klub v soutěži Zlatý středník ocenil nejlepší firemní publikace určené k představení společnosti či značky. Mezi oceněnými v jednotlivých kategoriích byly například magazín Kompas Československé obchodní banky, Albertoviny maloobchodní společnosti Ahold nebo Zpravodaj Státní zemědělské a potravinářské inspekce. Celkem bylo rozdáno jedenáct prvních cen, a to v šesti hlavních kategoriích a ve třech oborových.

„Dvanáctý ročník byl zlomový, výrazná obměna poroty znamenala, že došlo na nejvyšších postech k výměně oceněných. Navíc porotci byli mnohem přísnější a využili více, než tomu bylo v předešlých ročnících, svého práva neudělit v kategorii žádné z nejvyšších ocenění," uvedla Viola Baštýřová, předsedkyně PR Klubu a garantka soutěže.

Letošní novinka, jíž byly oborové kategorie, podle pořadatelů přinesla zajímavá srovnání médií z daného oboru. „Ne vždy bylo pro porotce snadné vzájemně porovnávat přihlášené v dané kategorii. Jasní favorité oboru však byli v oceněných kategoriích patrní," poznamenala Baštýřová.

V hlavních kategoriích uspěl například zadavatel Porsche Česká republika se svým magazínem Das Auto od Boomerang Publishing. Porota ocenila také Katalog 2014-15 společnosti TON nebo výroční zprávu firmy Cetelem ČR.

V kategorii Zlatá litera se porotci rozhodli ocenit pouze texty pro interní média, zatímco PR text pro veřejná média zůstal bez ceny.

Čestné uznání za dlouholeté působení v oboru PR získal Marek Hlavica, který jako druhý vstoupil do Síně slávy Zlatého středníku.

Výsledky podle kategorií

 

Kategorie Druh ocenění Zadavatel Přihlašovatel Název publikace
Nejlepší interní časopis 1. místo Československá obchodní banka, a. s. Československá obchodní banka, a. s. Kompas
2. místo Swiss Life Select Česká republika s.r.o. Boomerang Publishing s.r.o. Ikona
3. místo AHOLD Czech Republic, a.s. Boomerang Publishing s.r.o. Úsměv
Inovativní a netradiční formy firemní komunikace nebylo uděleno žádné ocenění, ani TOP RATED
Nejlepší interní noviny 1. místo AHOLD Czech Republic, a.s. Boomerang Publishing s.r.o. Albertoviny
2. místo České dráhy, a. s. České dráhy, a. s. Železničář
3. místo ŠKODA AUTO, a.s. ŠKODA AUTO, a.s. ŠKODA Mobil
Nejlepší intranet a online řešení firemní komunikace nebylo uděleno žádné ocenění, ani TOP RATED
Nejlepší firemní katalog/profil/výroční zpráva 1. místo TON a.s TON a.s Cataloque 2014/2015
1. místo CETELEM ČR, a.s. CETELEM ČR, a.s. Výroční zpráva 2012
2. místo LASSELSBERGER, s.r.o. LASSELSBERGER, s.r.o. RAKO HISTORIE OD ZALOŽENÍ 1883 DO SOUČASNOSTI
3. místo Sdružení Linka bezpečí Sdružení Linka bezpečí Zpráva o činnosti 2012
Nejlepší elektronická periodika/newsletter 1. místo Státní zemědělská a potravinářská inspekce Státní zemědělská a potravinářská inspekce Zpravodaj
Nejlepší B2B časopis a noviny 1. místo ANTECOM s.r.o. ANTECOM s.r.o. TRADE News
Nejlepší B2C časopis a noviny 1. místo Porsche Česká republika s.r.o. Boomerang Publishing s.r.o. Das Auto. Magazin
2. místo CHICAGO CONSULTING PRAHA s.r.o. CHICAGO CONSULTING PRAHA s.r.o. PALLADIUM Magazine
3. místo Rodinný pivovar BERNARD a.s Rodinný pivovar BERNARD a.s Vlastní cestou
Nejlepší firemní periodikum v sektoru:
Neziskový sektor a státní správa 1. místo Český červený kříž Boomerang Publishing s.r.o. Magazín mladého zdravotníka
2. místo Česká centra Česká centra Výroční zpráva 2012
3. místo Pražská informační služba Pražská informační služba Výroční zpráva 2013
Průmysl a strojírenství 1. místo Miele technika s.r.o. Miele technika s.r.o. Profesionál
2. místo USSPA, s.r.o. USSPA, s.r.o. Bublinky
3. místo ArcelorMittal Ostrava a.s. ArcelorMittal Ostrava a.s. CSR report 2012
Retail a FMCG 1. místo Rodinný pivovar BERNARD a.s Rodinný pivovar BERNARD a.s Vlastní cestou
Finance nebylo uděleno žádné ocenění, pouze TOP RATED
Energetika nebylo uděleno žádné ocenění, pouze TOP RATED
Telekomunikace a IT nebylo uděleno žádné ocenění, ani TOP RATED
Ostatní nebylo uděleno žádné ocenění, ani TOP RATED
Zlatá litera - Text pro interní média 1. místo USSPA, s.r.o. USSPA, s.r.o. Potřebujeme občas zastavit a počkat na duši
Zlatá litera - PR text pro veřejná média nebylo uděleno žádné ocenění

-čtk-