Kooperativa postupně nasadí 12 imageových spotů

pondělí, 12. května 2014, 11:39 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kooperativa začátkem května spustila novou imageovou kampaň, jejímž cílem je posílit sympatičnost značky a podpořit claim: „Pro život jaký je“. Tematicky chce kampaň ukázat, že pojišťovna rozumí životu, a proto jej ukazuje takový, jaký je.

Kampaň je k vidění v televizi, kde bude postupně nasazeno celkem 12 spotů o 15s stopáži. Spoty jsou vysílány na kanálech Nova, Prima, ČT2, Barrandov a dalších tematických televizích.

Doplní je komunikace v outdooru, kde je vyvěšeno 20 různých sděleních na 50 venkovních plochách – na bigboardech, double bigboardech, včetně LED billboardů a obrazovek. Na internetu je kombinována bannerová reklama s videospoty, komunikace probíhá i na YouTube a Facebooku. Kampaň bude probíhat také prostřednictvím interních kanálů – na pobočkách a webových stránkách společnosti.

Pod kreativním konceptem kampaně je podepsána agentura Yinachi. Produkci zajistila společnost Dawson. Režie se ujal Robert Holz. O mediální plánování a nákup médií se postarala agentura Attention!Media.

-kch-