Česká cena za PR pro AMI Communications a ČP

středa, 11. června 2014, 01:16 Aktuality, PR MediaGuru

Absolutním vítězem České ceny za PR se stal projekt Bez kola, pod kterým je podepsána agentura AMI Communications a Česká pojišťovna. Ceny 9. ročníku České ceny za public relations, které uděluje Asociace Public Relations Agentur (APRA), byly vyhlášeny v úterý 10. června.

Cílem vítězného projektu Bez kola bylo formou nadsázky poukázat na stále se zvyšující počet krádeží kol a také upozornit na možnosti jejich pojištění. Ve 14 vybraných městech ČR byla proto rozmístěna horská kola, která byla po celou dobu sledovaná skrytou kamerou. Poté se již jen měřil čas, za jak dlouho bylo kolo ukradeno.

Agentura AMI Communications se také stala na počet cen nejúspěšnější agenturou letošního roku. Odnesla si celkem 13 ocenění, které dostala například za soutěž „O nejlepší školní oběd“ pro Všeobecnou zdravotní pojišťovnu či online kampaň „Vím proč“ pro Skupinu ČEZ.

Další úspěšnou agenturou byla agentura Ogilvy PR, která získala celkem sedm ocenění. Zaujala například kampaní „Zlepši si techniku“ pro Vysokou školu báňskou – Technická univerzita Ostrava, přípravou tzv. psí restaurace Fitmin Pestaurace pro společnost Dibaq či kampaní „Gullliverovy cesty“ pro easyJet Airline.

Přehled všech ocenění České ceny za PR

Kategorie Ocenění Název projektu Návrh a produkce projektu Zadavatel
Absolutní vítěz Bezkola.cz Česká pojišťovna / AMI Communications Česká pojišťovna
Komunikační disciplíny
Firemní (korporátní) komunikace 1. místo Zlepši si techniku Ogilvy PR Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava
2. místo Češi a bydlení AC&C PR Hypoteční banka
3. místo Soutěž O nejlepší školní oběd AMI Communications VZP
Zvláštní ocenění Konektor zve na Schodiště PR.Konektor Konektor
Společenská zodpovědnost a filantropie 1. místo Potraviny pomáhají – První národní potravinová sbírka Byznys pro společnost Byznys pro společnost
2. místo Výmoly.cz Generali Pojišťovna Nadace pojišťovny Generali
3. místo V kůži parkinsonika Medica Healthworld Společnost Parkinson a Spoločnosť Parkinson SK
B2B 1. místo Index očekávání firem Externí komunikace ČSOB & Bison & Rose ČSOB
2. místo Patentuj! Hill+Knowlton Strategies Úřad průmyslového vlastnictví
3. místo Unie vydavatelů: Tisk je mrtvý. Ať žije tisk! AMI Communications Unie vydavatelů
B2C 1. místo Bezkola.cz Česká pojišťovna / AMI Communications Česká pojišťovna
2. místo neuděleno
3. místo HTC One: mobilní hvězda po celý rok AMI Communications HTC
Interní komunikace 1. místo Utrhněte si svoji příležitost Native PR Mondi Štětí
2. místo Co se děje v O2 po pracovní době? Bison & Rose Telefónica CR
3. místo Interní vánoční kampaň – Extra výhody Bison & Rose Telefónica CR
Krizová komunikace 1. místo neuděleno
2. místo Odchod AXA Bank z českého trhu Ogilvy PR Finanční skupina AXA
3. místo Třídenní uzavření pražského metra hollywoodskými filmaři AMI Communications Dopravní podnik hl. m. Prahy
Digital & social media 1. místo Výmoly.cz Generali Pojišťovna Nadace pojišťovny Generali
2. místo neuděleno
3. místo Social PR kampaň k uvedení Huawei Ascend P6 Inspiro Solutions Huawei Technologies (Czech)
Politická komunikace, politické PR, Public Affairs neudělena žádná cena
Oborové kategorie
Finanční trh a finanční služby 1. místo Bezkola.cz Česká pojišťovna / AMI Communications Česká pojišťovna
2. místo Výmoly.cz Generali Pojišťovna Nadace pojišťovny Generali
3. místo Počítáme s vámi Bison & Rose + oddělení externí komunikace ČSOB Era
Spotřební zboží 1. místo Fitmin Pestaurace Ogilvy PR Dibaq
2. místo Heineken na Designbloku 2013 Pleon Impact Heineken ČR
3. místo Pravý, nebo Levý Twix s Ondřejem Sokolem a Igorem Chmelou AMI Communications Wrigley
Zvláštní ocenění Jak prodat před Vánoci co nejvíce piva Pilsner Urquell Plzeňský Prazdroj + AMI Communications Plzeňský Prazdroj
Farmacie, zdravotnický sektor 1. místo Kampaň na podporu osvěty a správné léčby schizofrenie – Jsem jako ty Bílý Medvěd PR Janssen Cilag
2. místo Záchrana komunikace značky Mentor po kauze odnětí prsou Angelině AMI Communications Johnson&Johnson
3. místo Soutěž O nejlepší školní oběd AMI Communications VZP
Technologie, IT 1. místo Fiktivní tisková konference Bison & Rose Telefónica CR
2. místo HTC One: mobilní hvězda po celý rok AMI Communications HTC
3. místo Social PR kampaň k uvedení Huawei Ascend P6 Inspiro Solutions Huawei Technologies (Czech)
Státní správa, veřejný a neziskový sektor 1. místo Zlepši si techniku Ogilvy PR Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava
2. místo neuděleno
3. místo Potraviny pomáhají – První národní potravinová sbírka Byznys pro společnost Byznys pro společnost
Zvláštní ocenění Čechy v ČR nechceme Karel Goldmann – Propagandista iniciativa Čechy v ČR nechceme
Průmysl 1. místo Utrhněte si svoji příležitost Native PR Mondi Štětí
2. místo neuděleno
3. místo Lední medvěd pod elektronovým mikroskopem Bílý Medvěd PR FEI CR
Služby 1. místo Gulliverovy cesty Ogilvy PR easyJet Airline
2. místo Jak (ne)svačí čeští školáci Ahold CR Ahold CR
3. místo Regionální potraviny v obchodních řetězcích: Tesco spolupracuje s lokálními výrobci potravin Native PR Tesco Stores
Zábava a sport 1. místo Ať ragby má své místo! PR.Konektor Česká rugbyová unie
2. místo Lhostejnost nám není lhostejná PRAM Consulting Jizerský Filmové spolek – JiFiS
3. místo Festival světla Signal Rubikon PR Fresh Films
Komunikační nástroje
Klasická firemní média 1. místo Originál – jedinečný po všech stránkách Havas PR Prague Telefónica CR
2. místo Albertoviny Boomerang Publishing Ahold CR
3. místo Magazín Vlastní cestou Rodinný pivovar Bernard Rodinný pivovar Bernard
Zvláštní ocenění Město Dubí – město lázeňství a porcelánu – centrum východního Krušnohoří Noesis Město Dubí
On-line média 1. místo Vím proč AMI Communications + LMC Skupina ČEZ
2. místo Social PR kampaň k uvedení Huawei Ascend P6 Inspiro Solutions Huawei Technologies (Czech)
3. místo Minimax TV: Děti si povídají se zvířátky! Konektor Social Chello Central Europe
Akce a událost 1. místo Stratocaching Taktiq Communications a Žádná věda ESET, Axis Communications, BASF, Citroën, Nano Energies
2. místo Fitmin Pestaurace Ogilvy PR Dibaq
3. místo Kabát za mobil Guideline Nadační fond Kapka Naděje
Sólokapr 1. místo Potraviny pomáhají – První národní potravinová sbírka Byznys pro společnost Byznys pro společnost
2. místo Nezapomeňme na metanol Ogilvy PR Unie výrobců a dovozců lihovin ČR
3. místo Lhostejnost nám není lhostejná PRAM Consulting Jizerský Filmové spolek – JiFiS