Rémy Cointreau spojuje své whisky značky se sportem

pátek, 13. června 2014, 18:59 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značky whisky z portfolia společnosti Rémy Cointreau se spojují se sportem. Zatímco skotská blended whisky Grant’s spouští projekt, v němž podpoří fotbalové nadšence, single malt whisky Glenfiddich se stává hrdým partnerem českého golfu.

„Fandi jako Grant!“

Značka Grant’s se spojuje s fotbalem. Její nová kampaň má hned několik rovin, přičemž hlavním cílem je oslavit spolu s hráči a fanoušky malá i velká vítězství s prémiovou skotskou whisky. Mottem je „Fandi jako Grant!“.

Fandi jako Grant

Projekt startuje v červnu se zapojením ambasadora herce Ladislava Hampla jako komentátora fotbalových situací a průvodcem světem fotbalu obecně. Se začátkem podzimní části fotbalových soutěží podpoří značka amatérské týmy. Na vybrané zápasy dorazí roadshow s hosteskami a roztleskávačkami, které podpoří hráče svým fanděním a po zápase budou odměňovat ty nejlepší dárky spojenými se skotskou whisky. Aktivity budou probíhat i v hospodách, kam chodí manšafty nejčastěji zapíjet svá vítězství i prohry, kde bude umístěno speciální promo – interaktivní Tabule cti s výsledky zápasů, průběžnou tabulkou soutěže či herním plánem, na kterém budou moci hráči řešit taktiku do příštích mačů.

Kampaň poběží od půlky června do konce podzimu, a pochází z dílny agentury Pleon Impact, která má na starosti i její komunikaci. O zabezpečení roadshow se pak stará agentura Šafy production. Mediálního partnerství se zhostil deník Sport.

„Nearest to the Glenfiddich“

Značka Glenfiddich tak bude přítomna mnoha aktivitami na vybraných golfových hřištích v České republice. „Rozhodli jsme se vytvořit aktivity, které si lidé zapamatují, a zájem hráčů jen dokazuje, že skotská whisky a golf k sobě prostě patří,” dodává brand manager značky Glenfiddich Albert Sýkora. Například na hřišti v pražských Hodkovičkách vznikla vůbec první Glenfiddich jamka. V rámci několika golfových turnajů je připravena odpočinková zóna před odpalem, degustace či soutěže o 12letou whisky.

Glenfiddich

Kreativní zpracování a exekuci akcí “nearest to the Glenfiddich”, stejně tak jako online aktivity má na starosti agentura EverWhere. 

Značky Grant’s a Glenfiddich patří spolu se skotskou whisky Balvenie, irskou whisky Tullamore D.E.W, ginem Hendrick´s a spiced rumem Sailor Jerry do portfolia společnosti William Grant & Sons. Od července loňského roku zajišťuje jejich distribuci na českém a slovenském trhu společnost Rémy Cointreau. 

-kch-