Airwaves spustila kampaň s motivem rozcvičky

čtvrtek, 31. července 2014, 08:33 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka žvýkaček Airwaves společnosti Wrigley spouští novou kampaň „Nadechni se a hýbej se!“, v níž se zaměřuje na důležitost rozcvičky před pohybovými aktivitami.

V rámci kampaně, do níž se zapojila i mistryně světa ve sportovním aerobiku Olga Šípková, bude možné hrát každý den o Airwaves fit balíček, který obsahuje například běžecké boty, sportovní sluchátka nebo hodinky s aplikací Endomondo pro měření běhu a další. Pro účast v soutěži stačí koupit dva balíčky žvýkaček Airwaves.

Airwaves

Airwaves_2

Kampaň bude od 4. do 31. srpna podpořena na internetu, prostřednictvím bannerové reklamy v online médiích, na facebookovém profilu a od 10. srpna také videem na YouTube. Doplní ji komunikace v místě prodeje, kde budou k vidění promo stojany, pultové stojánky, speciální toppery v pokladní zóně, wobblery, plakáty a stopery.

Stojan Airwaves
Promo stojan Airwaves

Na přípravě kampaně se podílí agentura DDB a AMI Communications. Nákup médií zajišťuje agentura Mediacom. 

-kch-