Aplikace ČRo má stříbro z Clio Sports Awards

pondělí, 21. července 2014, 12:23 Aktuality, Reklama MediaGuru

Mobilní aplikace Fanstars Českého rozhlasu byla oceněna porotou na mezinárodní reklamní soutěži Clio Sports Awards. Aplikace, která v průběhu ZOH v Soči umožňovala podporovat na dálku členy českého olympijského týmu, získala stříbro v kategorii Engagement. Aplikace využívala GPS a trojrozměrný model vesmíru se skutečnými hvězdami s jejich jmény i přesnou polohou na obloze.

Ceny Clio Sports Awards jsou rozšířením Clio Awards, jedné z mezinárodně nejuznávanějších soutěží zaměřených na reklamu, design a komunikaci.  Porota v soutěži oceňuje výjimečné práce z oblasti sportovního marketingu a reklamy.

Aplikaci, která letos bodovala také na festivalu PIAF či Zlaté kladivo, vytvořila agentura Ogilvy & Mather a Geometry Global ve spolupráci s vývojářskou společností Adikt Mobile ze skupiny Kindred Group. 

-kch-