CzechTourism vypíše kreativní a mediální tendr

pondělí, 21. července 2014, 04:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Agentura CzechTourism hodlá vypsat veřejné výběrové řízení na poskytovatele komplexních služeb při tvorbě kreativních a mediálních strategií pro integrované marketingové kampaně na podporu příjezdového i domácího cestovního ruchu. Zakázka by měla být ve výši 22,5 mil. Kč. Vyplývá to z oznámení předběžných informací.

Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy na období 3 let s více uchazeči na zajištění marketingových kampaní v České republice i na zahraničních trzích. Nejčastěji se bude jednat o následující okruhy služeb: návrh a realizace kreativních konceptů integrovaných marketingových kampaní agentury, návrh mediálních strategií, související fotoprodukce, zpracování požadovaných exekucí, obecné grafické práce vč. adaptací, tvorba a správa kampaňové microsite, její technické řešení, tvorba textového, foto či video obsahu, překlady obsahu do příslušných jazykových mutací, výroba reklamních spotů.

-kch-