Prima Cool "krvavě" podpořila Hannibala

úterý, 01. července 2014, 06:16 Aktuality, TV MediaGuru

V pondělním vydání deníku Metro se v rámci kampaně Prima Cool objevily stopy krve. Jde o speciální kampaň televize Prima Cool k novému seriálu Hannibal.

„Krvavé otisky prstů vznikly speciálním umístěním grafiky pod redakční text na třech pravých stránkách za sebou. Mediální skupina Mafra umožňuje tyto kreativní formáty svým klientům i v dalších titulech,“ uvedla Kateřina Jelínková, ředitelka marketingu a distribuce skupiny Mafra.

„Hledali jsme netradiční způsob, a hlavně médium, které nám umožní oslovit širokou skupinu potenciálních diváků nového seriálu. Metro pro nás v tomto ohledu bylo jasnou volbou nejen z hlediska cílové skupiny jeho čtenářů, ale hlavně ochoty umístit tento formát  s ‚lehce‘ kontroverzním obsahem,“ sdělil Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima.

Prima Cool také v rámci kampaně obeslala balíčkem masa klienty a obchodní partnery.

Reklamní kampaň v deníku Metro

Prima Cool_Metro

Prima Cool_Metro2

Prima Cool_Metro3

Direct marketing - balíček masa

Prima Cool_maso

-mav-