Starbucks mění design svých kaváren
Kavárenský řetězec Starbucks investuje do modernizace svých kaváren.

Kavárenský řetězec Starbucks zahájil redesign svých kaváren. V průběhu prvního pololetí letošního roku realizoval ve spolupráci se svým joint venture partnerem AmRest Holdings rekonstrukci tří kaváren, které zahájily provoz v roce 2008. Nový design je k vidění v kavárnách na Staroměstském náměstí, na Malostranském náměstí a v obchodním centru Palladium.
„Starbucks je známý pro svůj inovativní přístup a úzké spojení se zákazníky, i z těchto důvodů jsme se rozhodli provést významné investice do rekonstrukcí tří našich kaváren, abychom představili nejnovější designové trendy i na českém trhu a zvýšili komfort návštěvy v našich kavárnách. Nové prostory jsou vždy inspirovány základními principy a příběhem značky Starbucks, to vše v souladu s okolím jednotlivých kaváren,“ uvedl Brian Aherne, regionální ředitel provozu Starbucks za Českou republiku a jižní Polsko.
Na Malostranském náměstí byl prostor kavárny celkově prosvětlen, důraz byl kladen na zlepšení přístupnost k baru a celkovou plynulost pohybu v kavárně. Osvětlení má dodat interiéru dramatický nádech, nově je prostor doplněn kovovými a litinovými prvky v kombinaci s bílo-šedou barvou stěn a vybavením z tmavého dřeva.
Na Staroměstském náměstí kombinuje kavárna šedou barvu stěn s vybavením z tmavého dubového dřeva. Důležitým prvkem vybavení jsou dlouhé pohovky Chesterfield. Výzdoba kavárny vypráví staletý příběh kávy.
Renovace kavárny v Palladiu kombinuje zelenkavou barvu a tmavý dub. Do prostoru kavárny bylo přidáno více míst k sezení spolu se zelení. Výzdoba interiéru má přibližovat vnímání chutí při ochutnávce různých druhů káv.
Do redesignu svých kaváren investuje také kavárenský řetězec Costa Coffee. Ve stylu Evolution otevírá nejen nové pobočky, ale upravuje i ty stávající, zahájen byl například redesign pobočky v DBK na pražské Budějovické.
-kch-