Bohemia Energy podpoří značku v televizi

pondělí, 25. srpna 2014, 09:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Alternativní dodavatel energie Bohemia Energy spouští v pondělí novou reklamní kampaň, jejímž cílem je podpořit vnímání značky u široké a odborné veřejnosti. Hlavním sdělením kampaně je: „Už více než 600 000 zákazníků změnilo dodavatele a šetří za elektřinu a plyn. Přidejte se i vy.“ Kampaň poběží prostřednictvím televize, rádia, tisku a on-line médií až do prosince letošního roku.

 „Kampaň jsme postavili na novém reklamním formátu, který bychom chtěli používat dlouhodobě. Kromě toho, že svým zákazníkům garantujeme výhodnější energie, jsme také chtěli v komunikaci zdůraznit naši odbornost na trhu s energiemi a kvalitní zákaznickou péči,“ říká jednatel Bohemia Energy Jiří Písařík. Při vytváření nového konceptu byl akcentován především růst společnosti, která má v současnosti více než 600 tisíc zákazníků.

Kreativní stránku kampaně si vzala na starost reklamní agentura Hullabaloo. Reklamní spot, který se natáčel v Praze a Liberci, bude nasazen v hlavním vysílacím čase primárně na TV Nova, ČT2 a ČT Sport. Hlavní linku spotu tvoří melodie písně Walking on Sunshine, na kterou byl vytvořen český text. Režie se ujali Britové Monty Whitebloom a Andrew Delaney z Big TV.

V televizi bude společnost komunikovat také prostřednictvím product placementu v seriálu Ordinace v růžové zahradě. Vystupovat bude také jako sponzor pořadu Rady ptáka Loskutáka. 

Printová kampaň poběží ve dvou vlnách od září do prosince v titulech Deník, Právo, Metro a E15. V ekonomicky zaměřených titulech – Hospodářské noviny, Euro a Ekonom – budou nasazeny testimonialy firemních zákazníků Bohemia Energy.

Rádiové spoty poběží ve dvou vlnách od září do začátku listopadu v Rádiu Impuls a na regionálních stanicích, jako je například Rádio Blaník, City, Černá Hora, Expres, Fajn North Music. Na internetu bude kampaň k vidění prostřednictvím PR článků na téma Úspory na energiích, a to zejména na TN.cz. Na zpravodajském serveru iDnes.cz bude zřízena Poradna odborníka Bohemia Energy. Součástí internetové kampaně jsou i reklamní bannery.

-kch-