Česká spořitelna otevírá experimentální pobočku

pátek, 08. srpna 2014, 11:18 Aktuality, Marketing MediaGuru

Česká spořitelna 11. srpna otevírá experimentální pobočku v Plzni – Lochotíně. Nový typ pobočky má za cíl zlepšit obslužný model klientů, rozšířit samoobslužná zařízení pro rutinní bankovní operace a zlepšit kvalitu poskytovaného poradenství.

Nový design je dílem významné české designérky Dominiky Nell Applové, která spolupracovala na návrhu vozítka NASA pro misi na Marsu, pro značku Siemens navrhla extravagantní mobilní telefony, podílela se na designu výrobků firmy Apple a také designovala prodejní místa Bank of America nebo kalifornského řetězce Starbucks.

V experimentální pobočce si Česká spořitelna bude ověřovat, jak nový způsob obsluhy a uspořádání prostoru pobočky funguje. Klient zde nebude muset čekat, až na něj přijde řada na přepážce, naopak bankovní poradci přijdou za ním ke stolku. Jednoduché servisní záležitosti si zákazníci budou vyřizovat samostatně. V případě potíží bude na místě asistence.

„Hlavní změna nespočívá v experimentální pobočce v jejím novém vzhledu, ale především v novém způsobu interakce s klienty. Je to pro nás ,laboratoř‘, kde budeme testovat, jak klienti reagují na naše další a další nové nápady, a úspěšně otestované aktivity se budeme snažit dále rozšiřovat do pobočkové sítě,“ říká Jiří Škorvaga, člen představenstva ČS zodpovědný za retailové bankovnictví.

Experimentální pobočka je rozdělena do dvou na sobě nezávislých prostorů: samoobslužné zóny a zóny pro servis a poradenství. Samoobslužná zóna je místo, kde je klientům k dispozici vkladový a výběrový bankomat, platbomat či nový videokiosek, v němž mohou klienti ve spolupráci s videobankéři samostatně vyřešit jednoduché operace. Samoobslužná zóna pobočky bude otevřená každý den nepřetržitě 24 hodin.

V prostoru pobočky budou klientům asistovat poradci. Zóna asistovaného servisu je vybavena stolky s dotykovou obrazovkou, kde se klient pomocí své platební karty může přihlásit do aplikace zjednodušeného internetového bankovnictví a vyřídit si sám nejčastěji využívané jednoduché operace. Servisní zónu doplňují malé jednací místnosti.

Na samoobslužné zóny sází v designu svých poboček například také ČSOB i její obchodní značka Era

-kch-