Future Bakery připravuje kampaň hnutí Pro Prahu

pondělí, 11. srpna 2014, 14:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Pražské politické hnutí Pro Prahu v rámci předvolební kampaně k podzimním komunálním volbám využilo služeb kreativní platformy Future Bakery, za kterou stojí známá jména tuzemské reklamy a marketingu - Robert Peňažka, Jaroslav Cír a Petr Topinka.

„Naše hnutí pracuje přímo s voliči, abychom lépe pochopili přání a potřeby pro lepší život v Praze,“ vysvětlil volební lídr hnutí Zbyněk Passer důvody, které ho přivedly k Future Bakery. „Využili jsme platformu Future Bakery, kde na různých zadáních mají možnost pracovat všichni bez rozdílu povolání. Velkou skupinu tvůrců sdružených v rámci Future Bakery tvoří mladí a studenti, kterým není lhostejné, v jakém prostředí budou žít. Získali jsme stovky zajímavých podnětů a nápadů. Některé  z těchto nápadů jsme se rozhodli využít v rámci našeho volebního programu. Jde o jeden z významných způsobů, kterým ukazujeme, že nás problémy a přání normálních lidí opravdu zajímají,“ popisuje Passer.

Pro Prahu si z nápadů, které vzešly z Future Bakery nakonec vybralo podporu start-up projektů, kterou zařadilo i do svého volebního programu pro blížící se komunální volby. Jde o myšlenku vytvoření místa, kde by začínající firmy nemusely platit nájem.

Politické hnutí Pro Prahu se poprvé i se svým mottem „Milujeme Prahu“ představilo 6. května letošního roku. Komunikuje na internetu, sociálních sítích a od 6. června také v outdooru, kde jsou vizuály s logem srdce k vidění na 100 místech v Praze.

ProPrahu_Billboard2 

ProPrahu_Billboard3

-kch-