Holba se v kampani představuje jako pivo z hor

pátek, 15. srpna 2014, 05:37 Aktuality, Reklama MediaGuru

Pivovar Holba dlouhodobě prezentuje svou značku jako „ryzí pivo z hor“. V duchu tohoto konceptu se nese i aktuální kampaň se sloganem: „pivo plné hor“, který doplňuje motiv výčepního zařízení v panoramatu Jeseníků. Značka chce tak odkázat na své hodnoty – ryzost a čistotu místních přírodních zdrojů.

Holba_PivoPlneHor

Srpnové kampani předcházely kampaně, které představovaly nově uvedené produkty Holba Free, Holba horské byliny a Holba brusinka s mátou. Kampaň běžela v outdooru, na internetu a na POS materiálech.

Holba Free

Holba_Brusika

Holba_Bylinky

Komunikační strategie značky Holba se letos zaměřuje na prohloubení vztahu s tradičními příznivci značky a zároveň oslovení nových cílových skupin ve vzdálenějších regionech. Tradiční motivy přírody, čistoty a ryzího prostředí Jeseníků jsou doplněny o prvky z historie pivovaru a oslav 140. výročí jeho založení.

Kampaň a nové vizuály jsou dílem agentury Loosers, se kterou pivovar Holba zahájil spolupráci letos v dubnu. V současné době zajišťuje agentura pro značku veškerou ATL a BTL komunikaci a kompletní správu sociálních sítí. Podílí se též na plánování a nákupu médií.

-kch-