Wüstenrot podpoří OOH kampaní životní pojištění

pátek, 01. srpna 2014, 12:04 Aktuality, Reklama MediaGuru

Finanční skupina Wüstenrot podpoří své produkty životního pojištění bigboardy s motivem vosy na zmrzlině umístěnými po celé ČR. Na pražské ulici 5. května je od 1. srpna umístěn bigboard s nástavbou. Mottem celé kampaně je slogan „Život je sladký, ale občas zabolí“.

WUS

Součástí reklamní komunikace je i on-line kampaň, která využije nestandardní formáty, jako jsou flashové bannery a ilayery. Komunikaci doplní POS materiály na pobočkách Wüstenrotu.

Wüstenrot podporuje povědomí o produktech životního pojištění také edukativním videem, které vysvětluje různé druhy životního pojištění.

Kampaň připravila reklamní agentura Scholz&Friends, mediální nákup a realizaci zajistily Omnicom Media Group a ZenithOptimedia.

-kch-