Canon představuje svou dosud největší kampaň

úterý, 16. září 2014, 07:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Canon představuje svoji dosud největší integrovanou kampaň zaměřenou na spotřebitele. Kampaň s názvem Come and See je první aktivitou nové komunikační strategie společnosti. Jejím cílem je inspirovat uživatele k zachycení příběhů, které se každý den kolem nás odehrávají.

Kampaň Come and See, jež odstartuje na veletrhu Photokina 2014, bude probíhat v rámci nejrůznějších marketingových kanálů napříč celým regionem EMEA. Na sociálních sítích budou jejich uživatelé vyzýváni ke sdílení svých příběhů. Kampaň podpoří také webová stránka www.canon-europe.com/comeandsee, která kromě produktových videí a technických informací ukáže i zákulisí příprav kampaně. Doplní ji komunikace v místě prodeje, která by měla přispět ke zlepšení orientace při nákupu.

Na kampani se podíleli fotografové Christopher Pillitz, který se zaměřuje na cestovatelskou fotografii, a Jamie Hall, který fotí divokou přírodu.

Canon na kampani spolupracoval se společností JWT, reklamní agenturou Canon Europe. Pro oblast vztahů s veřejností využil služeb agentury Fever a novou strategii využití médií v regionu EMEA definoval se společností PHD. 

-kch-