Koktejl opouští dvě verze, bude v jednom formátu

pondělí, 22. září 2014, 13:28 Aktuality, Tisk MediaGuru

Magazín Koktejl vydavatelství Czech Press Group přichází od října 2014 s novým vzhledem, formátem a zčásti i obsahem. Po více než deseti letech přechází z tiskových formátů (A4 a A5) na jeden univerzální, který má být průměrem mezi velikostí A4 a A5.

„Rozhodli jsme se pro jeden formát, který bude praktický z hlediska velikosti pro všechny čtenáře a zároveň dostatečně velký na to, aby nikdo nebyl ochuzen o požitek z reportáží postavených na kvalitních fotografiích,“ říká šéfredaktorka Barbora Slavíková Literová.

Nový layout připravilo vlastní Koktejl DTP studio. Koktejl bude nyní při koupi na stánku o 10 Kč levnější, prodávat se bude za 49 Kč.

První číslo Koktejlu vyšlo v dubnu 1992, tehdy ještě na novinovém papíře. Během 90. let si časopis vybudoval pověst reportážního média, zaměřeného především na cestování. Věnuje se ale i světu vědy a přírody.

KO1410_Titulka_.indd

-mav-