PR v digitální éře: krizová komunikace, content a brand
V úterý 30. září 2014 se koná druhý ročník konference PR v digitální éře. Na konferenci vystoupí PRisté, bývalí novináři a další odborníci, kteří kromě krizové komunikace budou hovořit o sociálních sítích, práci s ambasadory značky a o budování brandu a firemního obsahu.
Hovořit se bude např. o krizové strategii komunikace uzavření metra kvůli hollywoodským filmařům. Aneta Řehková, tisková mluvčí Dopravního podniku hl. m. Prahy, přiblíží online aktivity vyzkoušené i u jiných krizových událostí v minulosti.
Martin Pošta popíše PR kampaň provázející Festival světla Signal. Spolu se svým týmem získal za tyto aktivity bronzovou cenu za PR.
O propojení brandu a PR bude hovořit odborník na budování značek Karel Novotný z Mindless. Zaměří se na porozumění vlastní značce a dá vám konkrétní příklady i rady.
Kompletní program a profily přednášejících najdete zde.
-mav-