Češi získali na Golden Drumu už tři stříbra

čtvrtek, 09. října 2014, 07:40 Aktuality, Reklama MediaGuru

České agentury zabodovaly v první vlně vyhlašování vítězů na kreativním festivalu Golden Drum ve slovinské Portoroži. Celkem proměnily tři z devíti shortlistů ve stříbrná ocenění.

Stříbro si ze Slovinska přiveze agentura Havas Worldwide Prague za svou digitální kampaň Tři minuty stačí pro Amnesty International.

V kategorii Mobile si stříbro vysloužila agentura Ogilvy & Mather za kampaň Audiotrees pro Český rozhlas.

Stříbro z kategorie Digital campaigns including Mobile campaigns dostala agentura Young & Rubicam za kampaň Photobomb pro Harley Davidson.

Grand Prix Golden Drum

Kategorie Kampaň Agentura Země
Radio Father Medina Turgul DDB Turecko
Boyfriend
Simon
Digital Game is not over 180heartbeats + JUNG v. MATT Polsko
Mobile Get Well Kit Geometry Global Rusko
New or innovative MegaFaces - MegaFon Olympic Pavilion Axis Rusko
Direct campaigns Put The Music On Voskhod Rusko
Digital campaigns including Mobile campaigns Enemy Front McCann Worldgroup Polsko
Branded Content Giformances Young & Rubicam Maďarsko
Events The Power of Support Voskhod Rusko
PR Zugspitze Ogilvy & Mather Rakousko

-kch-