Golden Drum: Češi mají dalších 15 shortlistů
Ve čtvrtek 9. října byly oznámeny zbývající shortlisty právě probíhajícího kreativního festivalu Golden Drum. Češi mají dalších 15 želízek v ohni.
V kategorii Film jdou české agentury do finále se sedmi nominacemi. Čtyři z nich náleží agentuře Young & Rubicam, která soutěží se spotem Beer for Belts, vytvořeném pro značku Two Tales, se dvěma spoty Marta a Petr pro O2 a s kampaní Nefér výhoda pro časopis Forbes.
Beer for Belts – Two Tales
Marta – O2
Petr – O2
Nefér výhoda – Forbes
Se dvěma nominacemi vstupuje do finále agentura Kaspen/Jung von Matt, která soutěží se dvěma spoty pro Budweiser Budvar – B:Dark a Ne z nás dělá to, čím jsme s Petrem Němcem.
B:Dark
Ne z nás dělá to, čím jsme – Petr Němec
S jednou nominací soutěží agentura VCCP se spotem Brakuvzdorné kino pro Aero.
Dalších šest nominací mají české agentury v kategorii Press. Čtyři z nich pocházejí z dílny agentury Young & Rubicam, z kampaně pro Harley Davidson.
Dále soutěží v kategorii Press agentura WMC s kampaní Free Wifi pro Student Agency a agentura Onyx s vizuálem Omeleta pro Dinopark.
Poslední dvě nominace pocházejí z kategorie Design of Brand & Corporate Identity. V ní do finále postupuje agentura Leagas Delaney s vizuální identitou, kterou vytvořila pro výstavu Tima Burtona, a agentura Ogilvy & Mather s aplikací Audiotrees, jež už získala stříbro v kategorii Mobile.
Výsledky budou oznámeny v pátek večer 10. října. Prozatím mají české agentury tři stříbra. Vedle zmíněné Ogilvy & Mather zabodovala v kategorii Digital Havas Worldwide Prague s kampaní Tři minuty stačí a v kategorii Digital campaigns Young & Rubicam s kampaní Photobomb.
-kch-