Media Bohemia zahájila přípravy pro Radiohouse

pátek, 10. října 2014, 12:19 Rádio MediaGuru

Prodej rádiové reklamy a rozložení sil na trhu se v příštím roce výrazně změní.

Společnost Media Marketing Services (MMS), která patří do české mediální skupiny Media Bohemia, si požádala o registraci ochranné známky na název Radiohouse. Registrace ochranné známky velmi pravděpodobně souvisí s oznámeným strategickým partnerstvím s konkurenční společností Lagardere Active ČR a s přípravami na vytvoření společného rádiového zastoupení.

Media Bohemia, která je hlavním tuzemským hráčem na regionálním rádiovém trhu, ve středu oznámila společně s Lagardere Active (mj. Frekvence 1, Evropa 2) uzavření strategického partnerství. Má se mj. odrazit i na spolupráci na rozvoji rádiových reklamních služeb a jejich propojení s dalšími mediálními službami.

S jakou konkrétní obchodní nabídkou dosud hlavní rivalové přijdou, bude známé nejpozději na začátku listopadu. Lze očekávat spojení obchodních týmů obou rádiových hráčů.

Podle aktuálních dat výzkumu Radio projekt přinese spojení Media Bohemia a Lagardere podíl na trhu rádiové reklamy přes 52 %.

Projekce podílů na trhu rádiové reklamy (%) od roku 2015

Radia_podily

Zdroj: Radio projekt, 1+2Q/2014

-mav-

Foto: Photospin