Newton media mění logo, rozšiřuje produkty

středa, 22. října 2014, 13:04 Aktuality, Výzkum, PR MediaGuru

Společnost Newton media mění svou firemní identitu, včetně loga i webových stránek. Hlavním impulzem pro renbranding je rozšíření služeb o strategické poradenství a doporučení i jejich samotnou realizaci. Cílem je nabídnout spektrum služeb, které mají podporovat konkurenceschopnost klientů.

Newton media LOGO

„‚Nový kabát‘ je symbolem našeho rozhodnutí uchopit změněnou tržní realitu jako výzvu. Stavíme přitom na pevných základech, které Newton za 20 let vybudoval. Nechceme už jen data monitorovat. To v dnešní době nestačí. Digitální data z médií a řady dalších zdrojů, jejich kombinace a analytické zpracování představují obrovskou příležitost. Vydáváme se novou cestou, na níž nabízíme komplexní služby šité na míru,“ popisuje CEO společnosti Petra Mašínová. 

Zkraje příštího roku uvede na trh také novou mobilní aplikaci.

Pod firemní identitou je autorsky podepsáno studio Dynamo design.

-kch-