Omnicom nabízí práci rodičům po mateřské dovolené
Omnicom Media Group reaguje na aktuální situaci nejen na mediálním trhu, ale i na trhu práce. „Jsme si vědomi silného potenciálu rodičů na mateřských či rodičovských dovolených a potřeb zaměstnanců vhodně skloubit život pracovní se soukromým,“ říká Petr Bažant, CEO celé mediální skupiny.
Společnost nabízí zaměstnancům pracovat na částečný úvazek, pro jejich děti nově zřídila dětský klub Baby Guru. Klub je otevřen od 8 do 17 hodin pro děti ve věku od 18 měsíců do 6 let, pro které je na každý týden připravován tematický pedagogický plán.
„Vítáme zaměstnance/rodiče se zkušenostmi s plánováním či nákupem médií přímo z agentury, kteří kvůli péči o děti přerušili svoji profesní kariéru a nyní mají chuť zapojit se znovu do pracovního dění,“ dodává Petr Bažant.
V případě zájmu kontaktujte HR oddělení OMG na e-mailu: zuzana.cholevova@omnicommediagroup.com