Virál Citroënu s blondýnou má 1,2 mil. zhlédnutí

středa, 29. října 2014, 10:55 Aktuality, Internet & Mobil, Reklama MediaGuru

Virální video „Blbá blondýna",  ve kterém se žena pokouší zaparkovat na prostorném místě v ulici, kde jakoby náhodou zaparkuje velmi těsně vedle pěkného žlutého auta, nového Citroënu C4 Cactus, získalo na YouTube přes 1,2 mil. zhlédnutí.

Značka Citroën i díky videu získala mediální pozornost. Mediální prostor se objevil v několika českých i zahraničních elektronických titulech, od Reflex.cz, Blesk.cz a  Autobild.sk až po britské weby Daily Mail a Daily Mirror. Odhadovaná hodnota mediálního prostoru dosahuje několika milionů korun.

Cílem kampaně bylo upozornit na nový Citroën C4 Cactus a novou technologii tzv. airbumps, tedy vzduchových polštářů umístěných na bocích vozu v měkkém plastu, které mají chránit automobil před nárazy nebo odřením.

Video je dílem agentury BBA Group ve spolupráci se studenty DAMU. S distribucí pomohla konzultační společnost Karla Vágnera  Scandal Media.

-mav-