Kofola rebranduje Chito, cílí na barmany

čtvrtek, 27. listopadu 2014, 08:17 Aktuality, Marketing MediaGuru

Společnost Kofola přichází s novou podobou značky Chito. „V souladu se strategií společnosti – být všestranný partner pro ostatní gastro profesionály – jsme upravili produkt tak, aby co možná nejlépe vyhovoval gastro provozu,“ vysvětluje Jan Vrbičan ze společnosti Kofola.

Rebranding značky Chito

Chito se v gastro segmentu prezentuje novou 250 ml skleněnou lahví, v retailu PET lahví o objemu 1,5 l, a to ve třech variantách: Chito Tonik s chininem, Chito Ginger se zázvorem a Chito Bitter s přírodním výtažkem z hořce a angostury. Poslední z nich se hodí pro tzv. nealko aperitiv s bylinkami, který bude výrazněji podpořen příští rok v místě prodeje.

Marketingová podpora značky Chito se primárně zaměří na akce určené pro profesionály v oblasti barmanství a míchaných nápojů.

-kch-