Nikon apeluje v kampani na fotografovu jedinečnost

středa, 12. listopadu 2014, 10:46 Aktuality, Reklama MediaGuru

Společnost Nikon začátkem listopadu spustila integrovanou marketingovou kampaň s názvem „Jsem nový pohled“. Jejím cílem je inspirovat fotografy k prozkoumání světa fotografie prostřednictvím vlastního individuálního pohledu.

„Fotografové na všech úrovních, od teenagerů seznamujících se se službou Instagram až po uživatele profesionálních jednookých digitálních zrcadlovek, touží vyčlenit se z davu pomocí svých jedinečných fotografií. Tato kampaň bude tyto uživatele vést ke kvalitní fotografii, pomáhat jim postoupit dál a objevovat svůj jedinečný fotografický styl,“ řekla Yasmin Hartson, vedoucí pro reklamu a média ze společnosti Nikon Europe, a dodává: „Naše vize spočívá v udržení zobrazovací technologie společnosti Nikon přímo v jádru komunity věnující se obrazu. To znamená, že musíme efektivněji a s větším nadšením oslovit fotografy na všech úrovních.“

První fáze kampaně byla v celé Evropě zahájena 3. listopadu televizní reklamou, v níž účinkuje fotograf Clark Little, který se proslavil fotografiemi zachycenými přímo ve vlnobití. Druhá fáze bude uvedena později v tomto roce a představí novou naději fotografie Andria Aleksadravičia z Litvy.

Kampaň bude dále podpořena na internetu. Na stránkách společnosti bude možné zhlédnout dokumentární film, záběry z natáčení či interaktivní rozhovor s fotografem Clarkem. Doplní ji online inzerce, komunikace v tisku a kině.

Základní kreativní prvky byly navrženy reklamní agenturou Jung von Matt, digitální podporu poskytuje strategická digitální agentura Blast Radius. PR a podporu v sociálních médiích zajišťuje londýnská integrovaná komunikační agentura Brands2Life.

-kch-