Partners cílí kampaní na VŠ studenty a absolventy

sobota, 08. listopadu 2014, 07:43 Aktuality, Reklama MediaGuru

Společnost Partners spustila koncem října svou největší kampaň letošního roku „Udělej krok“, s níž se zaměřuje na cílovou skupinu 23 až 33 let, tedy na absolventy vysokých škol, lidi na začátku kariéry a mladé lidi bez práce. Jejím cílem je komunikovat možnost podnikat ve finančním sektoru.

Stěžejní částí kampaně, jež poběží do konce ledna příštího roku, tvoří microsite www.udelejkrok.cz, kde jsou umístěna interaktivní videa se třemi studenty v hlavní roli. „Katka, Petr a Radim jsou mladí lidé, kteří řeší, jak být nezávislí. Ve třech videích hovoří o tom, jaké mají plány se svým profesním i osobním životem. V bublinách se pak objevují komentáře, které daná tvrzení uvádějí na pravou míru, ukazují, co si mladí lidé opravdu myslí,“ přibližuje kampaň Lada Kičmerová, ředitelka marketingu a PR Partners. Na videa je napojena soutěž o roční pronájem Audi A3 či iPhone 6.

Partners

Dále kampaň podpoří bannery, PR aktivity ve studentských periodicích a prezentace společnosti na veletrzích pracovních příležitostí. V rámci POS materiálů budou vyrobeny speciální visačky, které budou distribuovány na vybrané vysokoškolské koleje společně s DL letáky. Kampaň bude k vidění také na plakátech umístěných v prostorách vysokých škol.

O kreativní část kampaně se postarala agentura Kristián ve spolupráci s Partners. Výrobu spotů měla na starost společnost LightMill. Rozpočet je 1,5 milionu korun.

-kch-