RTL získala kontrolu nad módní platformou YouTube

pondělí, 03. listopadu 2014, 10:10 Aktuality, Internet & Mobil, TV MediaGuru

Evropská vysílací skupina RTL Group převzala kontrolu nad StyleHaul, módní platformou YouTube. RTL se snaží více proniknout na trh internetového videa, protože stále více uživatelů používá své chytré telefony a počítače ke sledování videa a poslouchání hudby.

RTL oznámila, že zvýšila svůj podíl v StyleHaul na 93,6 procent z předchozích 22,3 procenta za 107 milionů USD (2,4 miliardy Kč). Dohoda ohodnocuje celou společnost na více než 151 milionů USD. RTL se také zavázala, že investuje 20 milionů USD do expanze firmy a má možnost v budoucnosti získat i zbývající akcie, které nyní vlastní vedení firmy a její zaměstnanci.

Videa na StyleHaul mají měsíčně 900 milionů zhlednutí a věnují se tématům z oblasti módy, krásy a životního stylu, uvedly agentury DPA a Reuters. Celkem má více než 199 milionů uživatelů a téměř 5000 tvůrců obsahu.

StyleHaul vznikla v roce 2011 a její spoluzakladatelkou byla současná generální ředitella Stephanie Horbaczewskiová, bývalá marketingová ředitelka Saks Fifth Avenue. Firma má nyní 60 zaměstnanců a agresivně roste po celém světě. Mimo jiné spustila stránky StyleHaul Mundo v Latinské Americe a nedávno expandovala do Singapuru, kde se zaměřila na spolupráci s místními značkami a talenty, uvedl na svých internetových stránkách The Hollywood Reporter.

RTL vlastní v Evropě množství televizních a rozhlasových stanic a do StyleHaul poprvé vstoupila v roce 2011.

-čtk-