Cenu EEA získala agentura PR.Konektor za Milku

pátek, 05. prosince 2014, 13:05 Aktuality, PR MediaGuru

V evropské soutěži European Excellence Awards 2014která oceňuje nejlepší komunikační aktivity v regionu, bodovala agentura PR.Konektor. Cenu získala v regionální kategorii Hungary, Czech Republic, Slovakia za kampaň „I v drsňákovi probudí jemnost“ pro značku Milka z portfolia společnosti Mondelēz Czech Republic.

PR.Konektor tak proměnil jednu ze šesti nominací českých agentur v soutěži. Na shortlist se kromě vítězné kampaně dostaly kampaně Celeste Buckingham pro L’Oréal a Nová Sportka znamená více milionářů pro Sazku agentury PR.Konektor a kampaně Orbit Škola úsměvu pro Wrigley (dvě nominace) a Energie našich sportovců pro Skupinu ČEZ od agentury AMI Communications.

Vyhlášení nejlepších komunikačních kampaní European Excellence Awards se uskutečnilo 4. prosince v Paříži.

Přehled všech výsledků naleznete zde.

-kch-