ČRo do kampaně na Vltavu obsazuje své posluchače

pondělí, 08. prosince 2014, 10:50 Aktuality, Rádio, Reklama MediaGuru

Český rozhlas spouští novou kampaň na stanici Vltava, ve které představuje její skutečné posluchače. Kampaň poběží od prosince do února.

„Cílem teaserové části kampaně je představit skutečné posluchače Vltavy a jejich motivaci k tomu, proč stanici poslouchají. Nový claim ‚umění slyšet‘ charakterizuje celkovou koncepci kampaně, kdy v první fázi postupně představíme v printu, na webu a sociálních sítích tváře, příběhy a audiorozhovory osmnácti vybraných posluchačů,“ řekl vedoucí oddělení marketingu Českého rozhlasu Jiří Haramul.

vlt-teaser-plakat

vlt-teaser-plakat5

První fáze nové imageové kampaně stanice Vltava je načasovaná na prosinec a leden. Druhá fáze, ve které bude odhalen další význam claimu „umění slyšet“, se odehraje v únoru.

Kampaň byla vytvořena in-house, autorem kreativy je Adéla Knajzlová. 

-kch-