Ocenění kreativní soutěže AdTrucks míří na Slovensko

středa, 24. prosince 2014, 13:26 Aktuality, Reklama MediaGuru

Společnost Adtrucks, jež v České republice a na Slovensku nabízí umístění reklamy na návěsy kamionů, vyhlásila vítěze druhého ročníku soutěže „Navrhni kamión a proslav se“ o nejlepší reklamní nápad pro tyto netradiční nosiče.

„Cílem soutěže bylo zapojit do procesu vývoje reklamní kampaně mladé lidi, kteří mají originální a neotřelý pohled na reklamu a marketing, protože právě takový pohled je v naší branži potřebný,“ říká Miro Brida, spolumajitel společnosti Adtrucks.

Soutěžilo se ve dvou kategoriích: „Propagace tvé vlasti“ a „Produktová reklama“. Vítězem první z kategorií se stal Juraj Špánik s návrhem „Nazri pod obal“.

Nazri pod obal
Juraj Špánik: Nazri pod obal

V kategorii „Produktová reklama“ zvítězila Nikola Scherhauferová s návrhem „Magna“.

Magna
Nikola Scherhauferová: Magna

Její návrh se stal také vítězem i v celkovém hodnocení soutěže, proto bude umístěn na kamion Adtrucks a bude po dobu šesti měsíců brázdit nejfrekventovanější silnice Čech, Slovenska a západní Evropy.  Za tu dobu ho bude mít možnost denně vidět více než 70 000 lidí a každý měsíc najede přes 10 000 kilometrů.

-kch-