Seznam testuje cílení reklamy na témata stránek

pondělí, 08. prosince 2014, 10:55 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Společnost Seznam.cz začala testovat nový typ cílení v obsahové síti Skliku – na témata stránek. Potenciální zákazníky má být možné oslovit pomocí předdefinovaných témat stránek, na kterých se cílová skupina zadavatele pohybuje. Cílení na témata je ve veřejné beta verzi pro všechny inzerenty.

Partnerské stránky v obsahové síti Sklik byly rozděleny do tematických okruhů  - klienti si tak volí, jaké tematické zaměření mají mít jednotlivá URL, na nichž chtějí svou reklamu zobrazovat. Systém tematizuje každé URL zvlášť, celá doména jako celek do jednoho tématu zařazována není. Potenciální zákazníky je tak možné oslovit i na tematicky příbuzných stránkách méně známých webů.

Další informace najdete zde.

-mav-