Do Havas Digital přichází Klečka, Kašpar a Kovařík
Havas Worldwide Prague rozšiřuje svůj digitální tým. Do agentury přichází šest nových lidí, mezi nimi Tomáš Klečka, Jakub Kašpar a Lukáš Kovařík. Tým Havas Digital Prague se tímto rozroste na 30 lidí.
Na pozici ředitele nastupuje Tomáš Klečka, který má zkušenosti s prací pro klienty, jako je Česká pojišťovna, ČSOB, Modrá pyramida, Raiffeisenbank, Bel, Ferrero, Opavia, Stock Plzeň, Plzeňský prazdroj, Unipetrol, T-mobile či Vodafone.
Jakub Kašpar, jenž je nyní ředitelem pro mezinárodní klienty, má 15 let zkušeností s konzultacemi i digitálním marketingem jak na straně agentury (Leo Barnett, Constat), tak klienta (Tesco, Sky Airline, Vodafone).
Šéfem produkce se stal Lukáš Kovařík, který v minulosti vedl integrované digitální projekty pro klienty jako například Peugeot, Kinder, Reckitt & Banckiser, CEVA, Eko-kom, Sanofi, ČSOB, KB.
Dále do agentury přichází Miro Kálig na pozici Senior Project Manager, Martina Sulková na pozici Social Media Managera se zaměřením na community management a Štěpán Soukeník se zaměřením na Internet a Social Media Public Relations.
-kch-