Mafra: Týdeník Téma před Vánoci prodal 25 tisíc
Týdeníku Téma, který vyšlo před Vánocemi, se podle skupiny Mafra prodalo 25 tisíc výtisků. Mafra je vydavatelem týdeníku Téma. Celkový prodej měl z největší části tvořit pultový prodej (24,5 tis.). Podle sdělení vydavatele se počet předplatitelů měl navýšit od 1. ledna 2015 o jeden tisíc (elektronické i tištěné vydání).
„Prodej 25 tisíc je velmi dobrý základ, ale pořád jsme teprve na začátku. Cíle jsou samozřejmě ještě vyšší,“ říká šéfredaktor týdeníku Téma Zdeněk Šustr.
Téma vychází od 3. října 2014. V rámci portfolia mediální skupiny Mafra je to první volně prodejný týdeník. Vychází v rozsahu 76 stran v tištěné i elektronické verzi každý pátek a prodává se na stánku za 25 korun. K dostání je i ve vlakových soupravách Českých drah, Regio Jet či u autobusového dopravce Student Agency a nově také ve VIP saloncích pražského Letiště Václava Havla.
-mav-