Vodafone „vypravil“ pro zaměstnance metro

středa, 21. ledna 2015, 07:44 Aktuality, Marketing MediaGuru

Na sklonku loňského roku se červený mobilní operátor Vodafone přestěhoval z Vinohradské ulice do budovy City West ve Stodůlkách. U této příležitosti připravil pro své zaměstnance interní kampaň. Ve starém sídle byly ve spolupráci s agenturou Skalin přeměněny dveře výtahů na metro, které „jelo“ směr Stodůlky. Zaměstnanci na něj mohli psát své vzkazy.

Vodafone_Metro
Metro pro stěhující se zaměstnance společnosti Vodafone

V novém sídle čekal na zaměstnance manuál s názvem Kluci, holky a Stodůlky, kterou připravila společnost Boomerang Publishing, a také interní aplikace Vodafone 2015, usnadňující pohyb po nové budově. Uživatelé v ní mohli používat plán zasedaček, relax zón či mapu okolí s důležitými body.

Titulka brožury pro zaměstnance Kluci, holky a Stodůlky
Titulka brožury pro zaměstnance Kluci, holky a Stodůlky

-kch-