AdCamp propojí destinační marketing s emocemi

středa, 04. března 2015, 07:56 Aktuality, Marketing MediaGuru

V termínu 15. a 16. dubna 2015 se v prostorách Kongresového centra ve Zlíně uskuteční 6. ročník Mezinárodní konference destinačního marketingu a marketingu služeb v turismu – AdCamp 2015. Letošní ročník nese téma „Turismus jako svět emocí“.

Na konferenci se představí například jeden z autorů první destinační online kampaně, která vznikla na podporu příjezdového cestovního ruchu v ČR, Jan Novák ze společnosti Expedia Inc. Dále vystoupí Carlo Capalbo, zakladatel společnosti Prague International Marathon, ukáže, jak mohou sportovní výkony a silné emoce představovat efektivní nástroj destinačního marketingu. Expert na e-turismus Wadim Strielkowski nastíní na případové studii Operace Anthropoid možnost využití autentických hrdinských příběhů pro zvyšování turistického potenciálu destinace. František Kinský, potomek jedné z nejvýznamnějších aristokratických rodin v Čechách, pohovoří o významu role průvodce jako zprostředkovatele emocí. Dále se představí expert v oblasti online komunikace Michal Hořava, ředitel destinačního managementu Linz Tourismus Georg Steiner či zástupce BBC News z Velké Británie Daniel Moravanszky.

Více informací o konferenci naleznete zde: www.adcamp.cz

-kch-