Cider Kingswood podpoří kampaní novinku Dry

středa, 25. března 2015, 07:43 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka cideru Kingswood z portfolia společnosti Plzeňský Prazdroj uvádí v březnu produktovou novinku s názvem Kingswood Dry, jež se od klasické verze liší především méně sladkým chuťovým profilem. Nová varianta má nechat lépe vyniknout aroma šťavnatého zeleného jablka, namísto původní 4,5 % obsahuje 5 % alkoholu.

Novinka je uvedena na trh v exkluzivní spolupráci s obchodním řetězcem Tesco, kde má nastandardní umístění i billboardovou kampaň. Od dubna je plánovaná postupná distribuce jak do restaurací, barů, klubů, tak do všech řetězců a běžné sítě prodejen.

Kingswood

Od května bude Kingswood Dry podporovat televizní reklama s tag-onem, ochutnávky a aktivace v online médiích.

-kch-