Hypoteční banka v kampani zvažuje koupi Karlštejna

pátek, 20. března 2015, 11:01 Aktuality, Reklama MediaGuru

Hypoteční banka představuje novou jarní kampaň s názvem „Nebojte se mít velké plány“, jež komunikuje nabídku slevy ze základní úrokové sazby klientům s vyšším hypotečním úvěrem. Hlavním motivem kampaně je rodina zvažující pořízení hradu Karlštejn.

„Při přemýšlení nad podobou a cenou nového bydlení se vzhledem k výši pravidelných splátek hypotečního úvěru většina klientů drží spíše takzvaně při zemi. Zejména z toho důvodu, že pokud je poskytnutý hypoteční úvěr vysoký, vyšší jsou pak i měsíční splátky. My jim s pomocí rodiny přemýšlející o koupi hradu Karlštejn chceme ukázat, že díky naší speciální slevové nabídce je možné si plnit i některá přání, která se v prvním okamžiku nemusí zdát jako reálná,“ uvádí Václav Moravec, specialista marketingových kampaní Hypoteční banky.

HypotecniBanka

Mediální mix zahrnuje 30 s televizní spoty vysílané na stanicích skupiny Nova a Prima, rádiové spoty na stanicích Rádia Beat a bigboardy u dálničních tahů. Kampaň dále poběží na internetových serverech, například na Seznam.cz, iDnes.cz, Finance.cz.

Na kampani se podílelo několik agentur. Kreativní koncept pochází z dílny agentury Saatchi & Saatchi, která zajistila i produkci u vybraných subdodavatelů. Pod podobou kampaně je podepsán výtvarník Luděk Bárta. Za zvukovou stránkou spotů stojí Karel Havlíček.

-kch-