PIAF zveřejňuje program, přijímá přihlášky do 4. dubna
Do 4. dubna mají soutěžící příležitost posílat své práce do soutěže šestého ročníku mezinárodního festivalu PIAF, který se bude konat ve dnech 26. a 27. května. Porotě letos šéfuje kreativní ředitel nejoceňovanější agentury blízkovýchodního regionu Memac Ogilvy Ramzi Moutran.
První den festivalu je věnován interaktivním workshopům, prvnímu konferenčnímu bloku a večernímu promítání Shots in the Dark. Micky Denehy povede workshop na téma „Jak vyhrát bitvu o nový byznys“, Harald Betke se ve svém workshopu nazvaném „Jak prodávat sny“zaměří na luxusní značky. První konferenční blok bude věnován nástupu nezávislých agentur.
Druhý den festivalu bude zkoumat vztah efektivity a kreativity. Vystoupí například stratég agentury Wieden & Kennedy Nick Docherty, již zmíněný předseda poroty Ramzi Moutran či Myles Lord z německého Heimatu. Představeny budou také výstupy z evropského výzkumu GfK o vyhořelých značkách nebo pohled kreativce Petra Václavka, který momentálně působí v Impact BBDO Dubai.
K PIAF se letos připojí také program partnerské Asociace filmových producentů APA s workshopem, příspěvkem na Shots in the Dark a následným večírkem APA v klubu Avion.
Středeční večer uzavře slavnostní předávání cen Best of PIAF, předání ceny AKA agentura roku a ocenění nejlepším kreativcům BOB.
-kch-