Škoda Auto vytváří ze zaměstnanců ambasadory

pátek, 06. března 2015, 13:54 Marketing MediaGuru

Zaměstnanci Škoda Auto mají aktivně přispívat k podpoře značky.

Nový Superb se poprvé představuje veřejnosti na právě probíhajícím autosalonu v Ženevě. Souběžně s tím se však s novinkou seznamují i zaměstnanci společnosti Škoda Auto. V tomto týdnu probíhá postupně ve všech třech závodech automobilky – v Kvasinách, Mladé Boleslavi a Vrchlabí – interní roadshow s podtitulem „Vstupte do nové éry“.

„Chceme, aby se naši zaměstnanci seznámili se Superbem jako jedni z prvních. Proto jsme si pro ně připravili něco extra. Z aktivit získají fotografie či video, které mohou následně sdílet na sociálních sítích. Naším cílem je se zaměstnanci pracovat tak, aby se stali opravdovými ambasadory naší značky,“ vysvětluje Tomáš Novotný z interní komunikace firmy Škoda Auto.  

Součástí roadshow je v prvé řadě vystavení nového Superbu, který si zaměstnanci mohou na vlastní oči pořádně prohlédnout. U vystaveného modelu je zároveň možné vyfotit se ve fotokoutku Smilebox nebo zodpovědět tři kvízové otázky a vyhrát vstupenky na hokejový šampionát s možností dojet na něj novým Superbem.

Superb
Prezentace Superbu v závodu Škoda Auto v Mladé Boleslavi
Superb_Prezentace
Prezentace Superbu v Kvasinách
Superb_Kviz
Panel s kvízem na prezentaci Superbu

Další část prezentace probíhá v SuperBoxu, kde mohou zaměstnanci získat fotografii, jak už řídí nový Superb, nebo si namluvit před kamerou zprávy o novince do televize.

Superbox
SuperBox, v němž je ukryt fotokoutek i "zpravodajské" studio
Superbox
Čtení zpráv o Superbu v SuperBoxu

Výstupy dostanou zaměstnanci na USB flashce, kde jsou k novému modelu další informace. „Videa plánujeme také sestříhat a využít následně i pro komunikaci na sociálních sítích a zaměstnaneckém portálu,“ dodává Tomáš Novotný. Prezentaci doplňují interní noviny s 3D efektem.  

SkodaMobil
Interní časopis Škoda Mobil s 3D efektem

Za čtyři dny se interní roadshow zúčastnilo 8 027 lidí, z nichž 1 686 vyplnilo kvíz, 2 905 se nechalo vyfotografovat a 164 z nich na kameru přečetlo zprávy o novince.

„Na ambasadorství našich zaměstnanců budeme pracovat i nadále. Poprvé jsme to zkusili loni na podzim s novou Fabií, v zimě jsme oslavili překonání historického milníku, kdy Škoda Auto poprvé v historii vyrobila a prodala přes milion aut, a nyní pokračujeme se Superbem. Další vlnu komunikace spustíme u příležitosti uvedení nového Superb Combi,“ prozrazuje Tomáš Novotný. Zaměstnanci, kterých v automobilce pracuje 24 600 lidí, mohou podle něj totiž významně přispět nejen ke komunikaci, ale i k budování značky. 

-kch-