T-Mobile posiluje spolupráci s ČOV, zaměří se na běh

pondělí, 23. března 2015, 11:54 Aktuality, Marketing MediaGuru

T-Mobile posiluje svou spolupráci s Českým olympijským výborem (ČOV), stává se titulárním partnerem Olympijského běhu, který se poběží u příležitosti celosvětových oslav Olympijského dne v odpoledních hodinách ve středu 24. června.

Logo T-Mobile Olympijský běh
Logo T-Mobile Olympijský běh

Olympijský běh se běhá každoročně od roku 1987, letos poprvé však budou mít jednotlivé běhy v různých městech České republiky jednotnou tvář a registrační systém. Registraci bude možné provést přes webové stránky nebo aplikaci Endomondo. Prostřednictvím aplikace mohou ti, co se nebudou moct zúčastnit hromadných běhů, běžet vlastní závod na libovolném místě.

T-Mobile bude své partnerství podporovat na pobočkách, kde bude možné si vyzvednout startovací balíčky. Také zde budou prezentovány sportovní wearables. V plánu je i další komunikace, například v rámci televizního pořadu Olympijský magazín na České televizi, kde chce T-Mobile na téma běžeckých aktivit zpovídat kromě sportovců i hudebníky, které podporuje v rámci svého hudebních sponzoringových aktivit.

Olympijského běhu se pravidelně zúčastňovalo na 10 tisíc běžců, letos jsou ambice mnohem větší. „Chceme se stát největším během na světě,“ řekl marketingový ředitel ČOV Marek Tesař a dodal, že pomoci by tomu měl i hlavní mediální partner – Český rozhlas, v jehož pořadu Radiožurnál zazní startovní výstřel.

Olympijský běh je rozdělen na tři druhy běhů (zlatý, stříbrný a bronzový), účastník každého z nich může dobrovolně přispět částkou ve výši 50 nebo 100 korun Olympijské nadaci, která podporuje znevýhodněné sportovce.

-kch-