Tipsport zahajuje kampaň k MS, režíroval Čtvrtníček

čtvrtek, 12. března 2015, 15:44 Aktuality, Reklama MediaGuru

Společnost Tipsport zahájila kampaň k letošnímu hokejovému mistrovství světa, které se v květnu odehraje v Česku. Kampaň byla spuštěna se začátkem čtvrtfinálových zápasů play off hokejové Tipsport extraligy.

Ve sponzorských vzkazech a následně i reklamních spotech, které režíroval Petr Čtvrtníček v produkci Target Pictures, se kromě skutečných sázkařů objeví také trenér českého národního týmu Vladimír Růžička či reprezentační útočník Jakub Klepiš.

„Kampaň vychází z dlouholetého spojení Tipsportu s hokejovým prostředím, ať už se jedná o extraligu či partnerství české reprezentace,“ komentoval spuštění kampaně mluvčí Tipsportu Lubomír Ježek.

Sponzorské vzkazy poběží v televizi (ČT 1, ČT Sport a Nova Sport), v online prostředí v podobě prerollů a videobannerů a dále na videokostkách na extraligových stadionech. Součástí kampaně bude také outdoorová prezentace a online i offline reklama, která tematicky vychází z motivů sponzorských vzkazů. Náměty spotů vznikaly in-house ve spolupráci s nezávislým kreativcem Štěpánem Tyllerem a dál rozvíjejí koncept komunity sázkařů.

-mav-