ČEZ snížil útvar marketingu a komunikace o 20 %

pondělí, 13. dubna 2015, 07:33 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Skupina ČEZ z důvodů celofiremních úspor již od loňska restrukturalizuje svůj útvar Komunikace a marketingu. Restrukturalizace se nyní personálně dotkla Šárky Samkové, která ve firmě doposud zastávala pozici Head of Marketing Communications. Od dubna s ČEZem spolupracuje již jen v rámci částečné externí smlouvy.

„Celý útvar výrazně zeštíhlil cca o 20 %, počet manažerských pozic byl snížen z původních sedmi na tři," uvedla na dotaz MediaGuru.cz mluvčí ČEZ Barbora Půlpánová s tím, že se spojila oddělení interní komunikace a produkce, externí komunikace a firemní média a také PR a marketing.

Šárka Samková
Šárka Samková - bývalá šéfka marketingové komunikace Skupiny ČEZ

-kch-