Heineken uvádí na trh značku cideru Strongbow

středa, 01. dubna 2015, 11:03 Aktuality, Marketing, Reklama MediaGuru

Společnost Heineken uvádí na český trh novou značku cideru Strongbow. Značka dnes zaujímá s 14,6% podílem pozici jedničky na světovém trhu. Ročně se jí vyrábí přes tři miliony hektolitrů, dostupná je na více než 55 trzích.

Nová značka sází při svém vstupu do České republiky především na svou chuť a cenu do 20 korun „Věříme si v tom, že na trh přinášíme to nejlepší ze světa,“ vysvětlil brand manager značky Richard Gažo.

Strongbow_Logo
Logo nové značky cideru Strongbow

Na český trh budou uvedeny tři příchutě – jablečný Gold Apple, červené bobule Red Berries a bezový květ Elderflower. V off-trade bude v nabídce od 1. dubna ve skleněných třetinkových lahvích, které bude možné zakoupit i v otvíratelných kartonech, v plechovkách o objemu 0,4 l či v multipacku. V on-trade se bude již od května servírovat čepovaný nebo v lahvích. Servírování Strongbow doprovází rituál, v němž se kombinuje 1/3 ledu a 2/3 cideru.

Strongbow
Příchutě Strongbow - Gold Apple, Red Berries a Elderflower

Launch značky podpoří od června rozsáhlá marketingová kampaň se sloganem: „Strongbow na ledu – to je z jablek nejvíc“, která bude od května k vidění v televizi, tisku, outdooru či na internetu. Komunikace staví především na konceptu městského sadu, který v sobě spojuje společenský a moderní ráz města s autentičností venkova. Základním prvkem je také moment zapadajícího slunce, který dotváří celkovou atmosféru.

Uvedení značky také podpoří on-trade i off-trade aktivity, včetně přítomnosti na eventech ve velkých městech, samplingu a ochutnávek. „Chceme dát lidem maximum možností, aby se s novinkou setkali. V rámci samplingu a ochutnávek plánujeme oslovit na půl milionu lidí,“ doplnil Richard Gažo. 

-kch-