NG změní komunikační koncept a vizuální styl

úterý, 28. dubna 2015, 16:25 Aktuality, Marketing MediaGuru

Oddělení marketingu a komunikace Národní galerie v Praze připravuje novou komunikační koncepci galerie po té, co do vedení oddělení marketingu a komunikace nastoupila Šárka Pleslová. Jádro nového týmu tvoří spolu s Pleslovou Tereza Ježková, PR manažerka a tisková mluvčí, Zdeňka Vanišová, manažerka produkce a eventů, a manažer marketingu Tomáš Pospíšil.

„Společně s novou koncepcí Národní galerie v Praze chceme zásadním způsobem posunout také její komunikaci, a to jak prostřednictvím médií a sociálních sítí, tak skrze široké spektrum aktivit, které galerie pro veřejnost připravuje. Jedním z prvních kroků k modernizaci obrazu Národní galerie v Praze bylo vypsání výběrového řízení na nový vizuální styl včetně loga, které probíhá do konce dubna,“ uvedla Šárka Pleslová, vedoucí marketingu a komunikace NG.

Součástí komunikačního týmu Národní galerie v Praze jsou také Karolína PláničkováEliška Menclová.

Zleva: Tereza Ježková, Eliška Menclová, Šárka Pleslová, Zdeňka Vanišová, Tomáš Pospíšil, Karolína Pláničková.
Zleva: Tereza Ježková, Eliška Menclová, Šárka Pleslová, Zdeňka Vanišová, Tomáš Pospíšil, Karolína Pláničková.

-mav-