Snickers v lokální kampani cílí na hladové fanoušky

neděle, 05. dubna 2015, 07:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka Snickers přichází s novou kampaní, vytvořenou lokálně pro český a slovenský trh. Kreativní základ vychází z globálního konceptu značky „Když máš hlad, nejsi to ty“, který je rozpracován do tématu sportovního fanouškovství.

Všechny aktivity provází klíčový vizuál, který zachycuje skupinu přátel fandící před televizí. Jeden z aktérů pak ztvárňuje nepříjemné symptomy hladu – rozladěnost, fyzickou slabost – a kazí celou atmosféru.

Klíčový vizuál lokální kampaně Snickers
Klíčový vizuál lokální kampaně Snickers

Kampaň bude k vidění v místě prodeje, na sociálních sítích, doplní ji PR aktivity, mediální partnerství s Deníkem Sport, vybranými weby nebo rádiem a spolupráce s osobnostmi ze světa sportu.

Kampaň připravila agentura AMI Communications, v České republice do ní bude zapojen populární moderátor Libor Bouček. Podporu na oficiálním webu a profilu Facebook značky Snickers zajistí agentura 2fresh.

-kch-