Citroën podporuje automobil C4 Picasso
Citroën C4 Picasso uvedl novou reklamní kampaň, zaměřenou na zdůraznění image automobilu. Televizní reklama sází na rodinné hodnoty, přičemž upozorňuje na design a interiér tohoto rodinného automobilu.
-mav-
Citroën C4 Picasso uvedl novou reklamní kampaň, zaměřenou na zdůraznění image automobilu. Televizní reklama sází na rodinné hodnoty, přičemž upozorňuje na design a interiér tohoto rodinného automobilu.
-mav-
Stávající systém televizních a rozhlasových poplatků funguje a není důvod ho měnit, shodli se nejvyšší představitelé České televize, Českého rozhlasu a ČTK na středeční debatě o budoucnosti médií veřejné služby.
Seriál Polabí zůstává nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 v diváckých skupinách 15+ i 15-69. Následuje Inspektorka Candice Renoirová. Ve skupině 15-54 má nejvyšší sledovanost seriál Bratři a sestry.
Rozšiřování AI odpovědí ve vyhledávání ohrožuje ekonomiku médií. Josef Šlerka na CIF 2025 uvedl, že média by teď měla postupovat společně. Obává se totiž, že sólistický přístup vydavatelů jim může přinést nevratné škody.
Od středy 5. listopadu je tematický program Nova Cinema k dispozici celoplošně nejen v síti Českých Radiokomunikací, ale také u operátora Digital Broadcasting. Mediální skupina Nova už tu šíří všechny své neplacené kanály.
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let byla Všechnopárty. S menším odstupem následovala Farma Vojty Kotka, která se zároveň stala nejsledovanější ve skupině 15-54.
Podobu product placementu vymýšlí přímo tvář pořadu Vojtěch Kotek. S pořadem Farma Vojty Kotka se spojilo několik firem.
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 ve skupině 15+ zůstává Všechnopárty, která od minulého týdne zvýšila odstup od seriálu Příliš mnoho lásky. Následoval film Buď chlap!, který byl zároveň nejsledovanější v 15-54.
Na svém druhém kanále nabídne Česká televize ve večerním vysílání několik filmů, v nichž účinkoval herec Robert Redford. Herce připomene i stanice Nova Action.
Skupina Joj ukončí k 1. lednu 2026 volné vysílání svých stanic. Diváci je nadále najdou na jiných platformách.
Svou první pobočku v Praze otevřel koncept Mama’s Burger, za nímž stojí Zdeněk Pohlreich a David Kaňák.
Seriál mladá krev se stal nejsledovanějším sobotním pořadem po 20:00 ve skupině 15+. Následoval přímý přenos z udílení divadelních cen Thálie. u mladších 15-54 byla nejsledovanější soutěž možné je všechno!.
Seriál nabídne příběh tří celoživotních přátel v podání tuzemských hereckých osobností Miroslava Donutila, Pavla Zedníčka a Bolka Polívky.
Mountfield je i nadále v segmentu hobby marketů nejsilnějším inzerentem, své investice do reklamy ale meziročně snížil.
Rada ČT znovu řešila, proč Tomio Okamura 11 let nebyl hostem Otázek Václava Moravce. Generální ředitel Chudárek přiznal, že neví, zda byl pozván.
Reprízovaný díl pořadu Všechnopárty dosáhl v sobotu po 20:00 nejvyšší sledovanosti v divácké skupině 15+. Těsně následovaly Zázraky přírody a poté dosavadní jednička, seriál Mladá krev. V 15-54 měly nejvyšší sledovanost Zázraky přírody.
Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 zůstává v divácké skupině 15+ seriál Polabí. Následuje Inspektorka Candice Renoirová a poté seriál Bratři a sestry, který má těsně nejvyšší sledovanost v 15-54.
Bývalí moderátoři Aleš Háma a Ondřej Sokol hledají práci, tak začínají nové spoty podporující sledování přímého přenosu ankety Český slavík. TV Nova ho odvysílá 21. listopadu.