Makro hledá start-upy zaměřené na gastronomii

úterý, 26. května 2015, 12:09 Aktuality, Marketing MediaGuru

Skupina Metro, jejíž součástí je i české Makro, vyhlásila ve spolupráci se společností Techstars celosvětový program pro start-upy Techstars Metro Accelerator. Určen je pro technologické start-upy zaměřené na služby pro restaurace, hotely nebo catering.

„Start-upy po celém světě přinášejí technologické inovace, které mohou výrazně pomoci našim zákazníkům z gastronomického segmentu. Chceme najít ty nejlepší nápady, podpořit je a tím přinést nové služby a technologie našim zákazníkům,“ vysvětluje Guillaume Chêne, generální ředitel Makro ČR, a dodává, že výzva platí samozřejmě i pro Českou republiku.

Metro vybere deset nápadů, z nichž každý získá investici v hodnotě až 120 000 euro (zhruba 3,25 milionu korun), podporu mentorů z celého světa a přístup ke zdrojům a expertům ze skupiny Metro z oblasti marketingu, obchodní strategie, financí, práva nebo komunikace.

Do programu se může přihlásit každý s novým nápadem nebo již rozběhnutou firmou bez ohledu na věk, jedinou podmínkou je, že musí být určeny pro gastronomii, hotely, catering nebo potraviny. Přihlášky se mohou posílat do 3. srpna. Desítka vybraných start-upů z celého světa bude vyhlášena 7. září a od 12. října, kdy program začíná v Berlíně, bude mít tři měsíce na rozvinutí svých záměrů.

-kch-